La meva llista de blogs

Les classes

Autora: Ana Millo Curs 1er E Data 17 maig 2007

Una altra de les redaccions que he triat és aquesta d'Anna. A mi em pareix interessant i que el tema que tracta ens és molt pròxim. M'agradaria que em digèreu que us sembla.

En les classes sempre n'hi ha el mateix tipus de gent. Per un costat estan els "empollons", que tot el món té enveja d'ells per ser els qui millor nota trauen; després està el típic graciós que es creu que fa gàcia, però no la fa; per l'altre costat està el típic passota que li dóna igual el que diga el mestre; també estan els xulets, que en el fons són igual que nosaltres, només, que tenen por a què la gent ho sàpiga...
La veritat, és que n'hi ha vegades que t'agradaria matar a algú de la vostra classe, però, que ni se vos passe pel cap odiar-los.
Quedeu-vos a pensar un moment. Per molt que odieu al passota que mai vos fa cas. Ii si se n'anara? La classe ja no seria el mateix sense ell, al igual que no seria el mateix sense el xulet, sense la xica mona, sense el graciós, i sense tu mateixa.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Miguel! Moltes Gracies per ficar la meva redaccio. La veritat es que tot el que m'has dit durant aquest curs de que esric bé i aixo, m'han ajudat a seguir endavant en aixó de l'escriptura.
I aprofite per a dir-te que, aquesta xicoteta redacció és el principi del llibre que etic escrivint sobre la clase.
Espere que vos agrade a tots.

Ah! I auqesta redacció va dedicada amb molt d'afecte a la meva clase, en especial a Candela i a totes aquestes persones que creuen que tot el mon els odie, però, cregueu-me, no es aixina.
Vos vull molt

Anònim ha dit...

Miguel! soy yo otra vez! Res, que volia dir-te que entres al meu blog que n'hi ha una cosa molt bonica. http://rosquillasenelmundo.blogspot.com

Anònim ha dit...

hola!!!
Es XuLiSiMa AqUeStA hIsToRiA...
eStIc D`aCoRd AmB tU
tOtEs LeS cLAsEs Hi SoN aIxI
jsjs
xd
espere llegir el llibre,si es aixi sera xulisim!!

Anònim ha dit...

Q U E C H U L O!

E N C A R A E S T I C

F L I P A N T!

Seguidors